FAQ
Product
Kan ik de producten ergens bekijken?
Wij vinden het belangrijk dat we je op alle digitale kanalen zo goed mogelijk kunnen helpen en dat het bestellen en retourneren van producten naadloos verloopt.
Ik heb het product ergens anders goedkoper gezien, wat nu?
Ik mis bepaalde productinformatie, wat nu?
Hoe kan ik mijn meubels het beste onderhouden?
Bestellen & bezorgen
Wat zijn de verzendkosten?
Wat is de levertijd van een product?
Als het product niet op voorraad is, is de maximale levertijd 14 dagen. Op de productpagina zie je de geschatte levertijd naar jouw adres. Zodra de meubels zijn verzonden, ontvang je een automatische e-mail zodat je altijd op de hoogte bent van je bestelling.
Kan ik zien op welk tijdstip de bestelling geleverd wordt?
Voor bestellingen die met SW de Vries verzonden worden, krijg je de avond de levering een e-mail met een Track & Trace code. Deze geeft een tijdvenster van ongeveer twee uur aan waarin de bezorging zal plaatsvinden.
Hoe wordt de bestelling precies bezorgd?
We werken samen met verschillende transportbedrijven, waaronder DHL en PostNL, evenals partners die gespecialiseerd zijn in het vervoer van grote en zware pakketten. Standaard leveren we tot aan de drempel van je voordeur, zelfs als je in een flatgebouw of appartementencomplex met een lift woont (op voorwaarde dat het artikel in de lift past).
Wil je dat je bestelling over de drempel wordt gebracht? Houd er dan rekening mee dat dit op eigen risico is. Zowel Meubel Bestseller als de transporteur zijn niet verantwoordelijk voor eventuele schade aan je eigendommen.
Heb je nog vragen over de bezorging of een specifieke situatie? Neem gerust contact met ons op; we helpen je graag verder!
*Let op: artikelen worden niet uitgepakt of gemonteerd.
Mijn bestelling is deels op voorraad, wat nu?
Ik woon op de Waddeneilanden, kan ik een bestelling plaatsen?
Houd er ook rekening mee dat de levertijd wat langer kan zijn, omdat we de bezorging naar de Waddeneilanden via een gespecialiseerde vervoerder regelen.
Kan ik het product ook afhalen?
Ik vind het moeilijk om zelf een order online te plaatsen, kunnen jullie hiermee helpen?
Kan ik zakelijk/als bedrijf bestellen?
Ik woon niet in Nederland of België, kan ik iets bestellen?
Kan ik als bedrijf uit België zonder BTW bestellen?
Betalen & korting
Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
Kunnen jullie mij korting geven?
Ruilen & retourneren
Hoe kan ik mijn aankoop retourneren of ruilen?
Bij bestellingen boven de €500,- halen we het product geheel kosteloos bij je op. Je kunt zelf een datum kiezen die voor jou uitkomt, en onze medewerkers plannen dit samen met je in. De enige voorwaarde is dat je de originele verpakking bewaart en dat de artikelen onbeschadigd terug in de doos kunnen. We vragen je om foto's van de verpakking en de inhoud te sturen.
Zitten er kosten verbonden aan het retourneren of ruilen?
Zitten er vereisten aan een retour?
Hoelang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?
Worden er kosten ingehouden nadat ik mijn bestelling heb geannuleerd?
Mocht je retourzending niet aan de voorwaarden voldoen kunnen wij deze niet meer terug innemen Als het product beschadigd bij ons aankomt, dan zijn wij genoodzaakt om kosten in te houden van de terugbetaling.
Service & garantie
Mijn bestelling is (deels) beschadigd of defect geleverd, wat nu?
Hoelang heb ik garantie op mijn meubels?
Wat valt buiten de garantie?
Wielen en vloerdoppen zijn onderhevig aan slijtage, zelfs bij normaal gebruik. Slijtage of het afbreken van doppen en wielen valt buiten de garantie, ongeacht de gebruiksperiode. Het kan voorkomen dat doppen of wielen gebruikssporen op uw vloer achterlaten. Meubel Bestseller is niet verantwoordelijk voor schade aan vloeren veroorzaakt door doppen of wielen. U kunt bij een derde partij kijken voor een type wiel of dop dat geschikt is.
Vochtschade of andere invloeden van buitenaf, zoals het werken van hout door wisselingen in luchtvochtigheid of temperatuur, vallen ook buiten de garantie.